سفیر عربستان سعودی را ستایش بالا از بیمارستان Shijiazhuang کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سفیر عربستان سعودی در چین، پکن بیمارستان ما است که به عنوان بیمارستان Shijiazhuang کلیه شناخته شده است به تازگی بازدید کرد، او پر از تحسین برای رسیدن به سطح و تجهیزات پزشکی ما بود. او گفت که او می خواست که ما می تواند کمک به بیمار بهتر و طولانی تر زندگی می کنند، با کمک درمان های درمان پیشرفته برای بیماری های کلیوی و خدمات قابل اعتماد.

همراه با کارشناسان و ترجمه ما، او در آزمایشگاه آزمون، مرکز تصفیه خون، بخش بیماران و بخش های دیگر بیمارستان ما بازدید کردند. در طول سفر، او چند سوال در مورد زندگی این بیماران را در اینجا مطرح و بحث با یک بیمار به یک بود. پس با بیماران صحبت کردیم، او گفت که او در سهولت است به اجازه از بیماران مبتلا به اینجا می آیند برای دریافت درمان. از آنجا که بیمارستان ما نه تنها می تواند بیماری را از بدن خود را درمان است، اما همچنین می تواند بیماری را از روح خود را درمان می کند. گاهی اوقات، برای بیماران مبتلا به درد آنها از روح دچار مشکل تر از بدن به درمان است.

در بیمارستان ما، ما را با سرویس کامل برای بیماران و تلاش ما برای حل مشکلات برای آنها. بیماران در اینجا در خانه افتاد، ما آنها را درمان درست مثل یک خانواده یا یک دوست. به علاوه با درمان های منحصر به فرد ما، بیماران می توانند بهتر به زودی می رود. برای بیماران مبتلا به بیماری خفیف کلیوی، آنها می توانند بهبودی از آن را دریافت کند. برای بیماران مبتلا به بیماری متوسط ​​کلیه، آنها نیمی از امید به بهبود؛ برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی جدی، آنها می توانند بهتر و طولانی تر با کمک درمان های منحصر به فرد و خدمات ما زندگی می کنند.

اگر شما علاقه مند در درمان منحصر به فرد ما، شما می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

سفیر عربستان سعودی را ستایش بالا از بیمارستان Shijiazhuang کلیه

 





:: برچسب‌ها: بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت، سفیر عربستان سعودی را ستایش بالا از بیمارستان Shijiazhuang کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: